loading...
یه دل . . .
sina بازدید : 164 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (1)

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

وای خدای من دنیایی از کلمات روبروی من است  و من نمی دانم از کدامشان استفاده کنم.یعنی نمی

دانم چه جوری حرفام و بیان کنم.ذهنم گنگی خاصی پیدا کرده وای اشک ها هنوز مطلب به میان

نیامده سرازیر می شوند انگار آنها زودتر می توانند حرفهای دلشان را بزنند..

ای کاش می شد با نگاه تمام مفاهیم را به دیگران القا کرد .

تاحالا شده از ته دل با تمام وجود به کسی محبت کنید تمام مهر محبتی که فکر می کنید تقدیمش کنید

بعد به خاطر یه اشتباه کوچک تمام آن محبت ها و احساسات پاکتون زیر سوال بره و حتی تو را

محکوم به دروغ بودن آن همه خلوص کنند

www.pix2pix.org

برای من اتفاق افتاده

به خاطر همین خسته شدم از بروز احساسات .نمی خواهم از این که بخواهم دیگری را به خودم

وابسته کنم از این که بخواهم طمع محبت خودم را به کسی بچشانم خسته شدم.

تو این دوره زمونه کسی ترا باور نمی کند تا خوبی  می کنی تو را می خواهند تا محبت می کنی ترا

می خواهند ولی اگه روزی خسته شدی دلگیر شدی  نمی گن این همونی بود که اینقدر وقت و زندگیش

و احساسش و به پای ما ریخت سریع ترا محکوم  می کنند

زمانی بود به خاطر یک حرف نا مربوط که به من زده می شد خودم و ناراحت می کردم ساعت ها و

روزها به آن فکر می کردم اما الان خودم را دور از همه مسائل می گیرم خودم و درگیر دیگران نمی

کنم هر چه می خواهند بگویند حتی بی احترامیشان به نظرم ساده می آید ممکن است مرا به فکر وا

دارد ولی به احساساتم اجازه نمی دهم جریحه دار شوم نمی دانم چه بر سر من آمده

خسته شده ام...

سنگدل شدم...

خالی از احساس شدم...

یا عادت کرده ام...

هر چه هست برایم تکراری شده شاید خوب نباشد اینگونه باشم  اما هرگز به خود اجازه نمی دهم

دیگری را اذیت کنم

و می دانم آزار و اذیت دیگری یعنی اینکه او را دچار تشویش می کنم و این مساوی است با مرگ

انسانیت که هرگز نمی خواهم

انسانیتم را از دست بدهم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این روزا گاهی دلم برای خودمم تنگ میشه واسه خودمی که همیشه هر موقع که باید نه میگفتم خفه شدم و گفتم عیبی نداره ساکت باش هیچی نگو اخه چرا؟ خوب بابا واسه اینکه دوسش داری واسه اینکه اگه بگی نه میزاره میره واسه اینکه یاد گرفتی که اگه میخوای کسی و داشته باشی همیشه باید یه کاری کنی که ناراحت نشه بس نیست این همه دلیل بچگانه؟؟ اره وقتی به این چیزا فکر میکنم مبینم که این روزا عجیب دلم هوای خودم و کرده هوای اینکه با جرات بگم نه دیگه نمیخوام... میگن همچنان باید دلخوش بود دلخوش به زخمهایمان ...زخمهای ماندگار ولی با این همه بازم یادم میمونه که ؛ حرفی نزنم که به کسی بر بخورد ...کاری نکنم که کسی ناراحت شود....خطی ننویسم که آزار بده کسی رو ...یادم نره اگر کسی حرفی زد به دل نگیرم.... يادم باشد که روز روزگار خوش است ؛همه دل دلی دارند که نباید ازرده اش کنم و تنها دل من دل نيست.ولی اگه یه روز ببینم اون با من ناراحته کاری میکنم که ازم متنفر بشه بعد تنهاش میزارم که بعدش غصه نخوره مثه کاری که الان کردم :((
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تماس با ما
    EMAIL : sdmd7572@yahoo.com
    آمار سایت
  • کل مطالب : 130
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 350
  • بازدید سال : 1,275
  • بازدید کلی : 20,487
  • کدهای اختصاصی




    مرجع کد آهنگ برای وبلاگ