loading...
یه دل . . .
sina بازدید : 163 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

حتي نامه‏ هاي عاشقانه هم ديجيتالي شده‏اند
يك نامه عاشقانه كه از صميم قلب و در عين حال استادانه نوشته شده باشد،
محبوب شما را بيشتر در عشق شما گرفتار خواهد كرد...

بقیه در ادامه مطلب

براي قرن‏هاي متمادي، مردم الفاظ عاشقانه و احساساتشان را از طريق نامه‏هاي عاشقانه ابراز مي‏كردند، سنتي بسیار موثر كه تا امروز همچنان ادامه يافته است. هرچندکه از زمان غزل‏هاي عاشقانه شكسپير تا کنون، زمانه تغييرات زيادي كرده است، اما هنوز هم در روز وَلن‏تاين، نامه‏هاي عاشقانه، یک روش کم‏هزینه و کاملاً خصوصی برای ابراز عشق به فردی است که برای شما اهمیت دارد.

امروزه؛ مشغله كاري، خانوادگی و برنامه‏ريزي‏هاي فشرده زندگی، باعث شده است كه انسان‏ها، وقت قلم به دست گرفتن و نامه عاشقانه نوشتن را نداشته باشند. به همين دليل مردم به سمت نامه‏هاي عاشقانه ديجيتالي گرايش پيدا كرده‏اند.

در یک پژهشی که اخیراً توسط مایکروسافت، بر روی افراد جوانی در سنین 22 الی 32 ساله که در شغلهای تخصصی مشغول به کار بودند انجام شده بود، نشان داده شد که بیشتر مردم در نامه‏های اینترنتی و ایمیل‏های خود از خط‏های زیبا و شکل‏های جذاب استفاده می‏کنند. در واقع، 79 درصد افراد متخصص جوان اين تحقيق، در طول دو سال گذشته حداقل يك ایمیل عاشقانه ارسال يا دريافت كرده‏ بودند، و 77 درصد آنها نامه‏هاي عاشقانه‏اي را كه از طريق ايميل دريافت كرده بودند، دوست داشتند، چرا که هم اکنون ایمیل، اولین و اصلی‏ترین وسیله ارتباطی به شمار می‏رود.

ارسال نامه‏هاي عاشقانه از طريق اينترنت، به اين معنا نيست كه آنها نسبت به نامه‏هاي دست نويس،كمتر عاشقانه يا صادقانه هستند. در حقيقت، ارسال يا دريافت نامه‏هاي عاشقانه از طريق ايميل امتيازات خاص خودش را دارد. مثلاً مي‏توان به آساني و از هر جای دنيا به آنها دسترسی داشت. هشتاد و شش درصد افراد اين پژوهش كه نامه‏های عاشقانه دريافت كرده‏ بودند، اظهار داشتند كه اين نامه‏ها را در صندوق دريافتشان، ذخيره كرده‏اند. با حجم بالاي ذخيره‏اي كه تهيه‏كنندگان ايميل رايگان نظير هات ميل فراهم كرده‏اند، در حال حاضر دسترسي به يك نامه عاشقانه قديمي، از هركامپيوتر يا موبايل‏هاي مجهز به وب بسيار آسان بوده، و مي‏توان آنها را برای يادگاري چاپ كرد، همانطور كه يكي از پاسخ دهندگان در این تحقيق انجام داده بود. " من همه‏ي ميل‏هاي عاشقانه‏اي رو كه دوست پسرم در طول مدت رابطه‏مان، از راه دور برایم ارسال می‏کرد، ذخيره كرده‏ام؛ حالا او شوهر من است. من همه اون نامه ها رو چاپ کرده و در يك كتابچه كوچك جمع‏آوري كرده‏ام و گاه‏گاهی نگاهي به آنها مي‏اندازم."

يك نامه عاشقانه، لزوماً نمی‏بايست اظهار عشق دروني شما به شکلی طولاني و خسته کننده باشد، آن مي‏تواند به صورت یک جمله بسیار ساده باشد: "دوستت دارم". در حقيقت، بيش از 27 درصد از افرادي كه در اين تحقيق شركت كردند، گزارش نمودند که در برنامه‏هاي پيام رسانی فوری اينترنتي، نظير برنامه‏های پيام رسان زنده ويندوز، اولين ابراز عشقي كه نموده‏اند، از طريق جمله " دوستت دارم "بوده است. ابراز عشق مي‏تواند از طريق ارسال يك يادداشت كوتاه باشد، تا خاطره‏ محبت آميزی كه شما با محبوبتان در آن شريك بوده ايد را يادآوري نمايد.

بايد ازتسهيلاتي كه ايميل برايمان به ارمغان آورده است تشكر كنيم؛ چرا كه نيازي ندارد شما كازانووا باشيد تا بتوانيد يك نامه عاشقانه خاطره انگيز بنويسيد تا روز محبوبتان را كامل كند. با گرايش روزافزون مردم به استفاده از نامه‏هاي عاشقانه ديجيتالي، در ذيل پنج نكته ساده به شما پيشنهاد ميشود كه به شما کمک می‏کند ايميل‏هاي عاشقانه فراموش نشدني ارسال كنيد، به طوری که براي سال‏هاي متمادي اهميت و ياد شما را در خاطره ديگران زنده سازد.

حالت روحي مناسبي براي خود ايجاد كنيد: جاي آرامي پيدا كنيد و براي نوشتن نامه عاشقانه‏تان وقت كافي بگذاريد. اطمينان داشته باشيدكه همه افكار آشفته‏تان را به حداقل رسانده‏اید و حالا مي‏توانيد افكارتان را روي عشقتان متمركز كرده و احساساتتان را در قالب كلمات بيان كنيد.

خودِ بسيار رمانتيكتان را فعال کنید: يك نامه عاشقانه كه ماهرانه نوشته شده است بايستي محبوبتان را بيشتر گرفتار عشق شما كند، پس شخصی فكر كنيد. بر روی فرد دیگر تمركز كرده و احساسات، روياها و مشکلات خود را بيان كنيد. هیچگاه منفي نباشيد، اما بیش از حد هم خنده‏دار نباشید. در يك نامه عاشقانه، فرد معمولاً آن احساسات عميقی را كه بیانش برایش بسيار مشكل است، به محبوب خود ابراز می‏کند، و بايد هميشه اينطور احساس شود كه آن احساسات واقعاً از عمق قلب شما بیرون می‏آید.

صريح و صادق باشيد: آن خصوصيات و ویژگی‏های منحصر به فرد محبوبتان را، كه باعث علاقه شما به وی شده است، پررنگ‏ تر جلوه دهيد، خاطرات ویژه مشترك‏تان را يادآوري كنيد، يا درباره دلائلي كه موجب شده تا شما در اولين برخورد عاشق او بشويد، بنويسيد. در عین حال اینکه تلاش می‏کنید بیش از حد خودمانی نشوید، احساسات واقعی خودتان را نیز بدون هیچ گونه ترس و نگرانی بیان کنید.

نامه خود را خوش رنگ و لعاب كنيد: تلاش كنيد در نامه خود، از رنگ‏های جذاب، عكس‏هاي خاص مربوط به هر دوتایتان، يا طرح هاي زيبای دیگری استفاده نمایید. با استفاده از ويژگي‏هاي اي ميل، نظير Hotmail Quick Add، تصاوير دلخواهتان را بدون اينكه از صندوق دريافتتان خارج شويد، جستجو کرده و به نامه‏تان اضافه كنيد. اگر در فاصله دوري از محبوبتان به سر ميبريد، يا در پي اين هستيد كه ابتكار جديدی در نامه خود اعمال كنيد، مي‏توانيد فيلمي كوتاه درباره خودتان بسازید، آن می تواند به طور مثال مربوط به آخرین سفرتان باشد، یا آنکه از مکانها و مناطق زیبا و دلخواهتان فیلمبرداری شده باشد. در این رابطه، جديدترين نرم افزار Movie Maker در سايت download.live.com قابل دسترسي است که می تواند به شما کمک کند.

قبل از ارسال نامه، آن را دوباره مرور كنيد: اجازه ندهيد اشتباهات نوشتاري، معني لغات شما را تغيير دهد. قبل از ارسال، نامه‏تان را دوباره مرور كنيد تا مطمئن شويد كه آنچه نوشته‏ايد منظور واقعي‏تان را مي‏رساند و اشتباهات املائي و دستوري را اصلاح كنيد. مهم‏تر از همه اينكه از درست بودن آدرس دريافت كننده نامه‏تان کاملاً مطمئن شويد. تحقيقات ماكروسافت نشان داده كه از هر ده نفر، يك نفر نامه عاشقانه خود را اشتباهاً به شخص ديگري ارسال كرده است !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این روزا گاهی دلم برای خودمم تنگ میشه واسه خودمی که همیشه هر موقع که باید نه میگفتم خفه شدم و گفتم عیبی نداره ساکت باش هیچی نگو اخه چرا؟ خوب بابا واسه اینکه دوسش داری واسه اینکه اگه بگی نه میزاره میره واسه اینکه یاد گرفتی که اگه میخوای کسی و داشته باشی همیشه باید یه کاری کنی که ناراحت نشه بس نیست این همه دلیل بچگانه؟؟ اره وقتی به این چیزا فکر میکنم مبینم که این روزا عجیب دلم هوای خودم و کرده هوای اینکه با جرات بگم نه دیگه نمیخوام... میگن همچنان باید دلخوش بود دلخوش به زخمهایمان ...زخمهای ماندگار ولی با این همه بازم یادم میمونه که ؛ حرفی نزنم که به کسی بر بخورد ...کاری نکنم که کسی ناراحت شود....خطی ننویسم که آزار بده کسی رو ...یادم نره اگر کسی حرفی زد به دل نگیرم.... يادم باشد که روز روزگار خوش است ؛همه دل دلی دارند که نباید ازرده اش کنم و تنها دل من دل نيست.ولی اگه یه روز ببینم اون با من ناراحته کاری میکنم که ازم متنفر بشه بعد تنهاش میزارم که بعدش غصه نخوره مثه کاری که الان کردم :((
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تماس با ما
    EMAIL : sdmd7572@yahoo.com
    آمار سایت
  • کل مطالب : 130
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 1,297
  • بازدید کلی : 20,509
  • کدهای اختصاصی




    مرجع کد آهنگ برای وبلاگ